ماشین چمن زنی رویکرد سامورایی

فرزندپروری با ماشین چمن زنی – که علاوه بر آن به عنوان فرزندپروری برف روب و فرزندپروری بولدوزر شناخته می شود – زمانی اتفاق می افتد که پدر و مادر از استراتژی خود خارج می شوند تا موانع را از زندگی فرزندان خود دور کنند. هنگامی که مقیاس میز کاری را که می خواهید بسازید و اینکه برای چه چیزی از آن استفاده می کنید را درک کردید، می توانید یک طرح را انتخاب کنید یا فردی خود را طراحی کنید. ما خوشحالیم که به شما کمک کنیم هم تجهیزات انرژی بیرونی مناسب یا هم عناصری را که به دنبال آنها بوده اید پیدا کنید. سان جو انرژی زیادی برای خرد کردن علف در این ارتفاع داشت و به احتمال زیاد روی چمن‌هایی که به سختی بلندتر بودند به خوبی کار می‌کرد. کود همچنین ممکن است به ضخیم و شاداب شدن چمن شما کمک کند، اما زمانی که به درستی از آن استفاده نشود، واقعاً می تواند به چمن آسیب برساند. آنها برای اسپری کردن هر نوع مایعی شبیه کود یا آفت کش روی محصولات شما مفید هستند. چنین موتورهایی ممکن است موتورهای دو زمانه یا 4 زمانه باشند که با بنزین (بنزین) یا سوخت های مایع مختلف کار می کنند. بنابراین، تصمیم گیری در مورد یک عضله بزرگ 6 اینچی دهه 1870 با «Multum in Parvo» (به لاتین «با مقدار کمی») که قبل از اختراع موتورهای زنجیر یا بنزینی ساخته شده بود و برای چیدن بین سنگ قبر یا مشخص کردن سالن تنیس طراحی شده بود، خسته کننده است..

پیکاپ برقی من دارای موتوری با قدرت 28 اسب بخار است، من معمولاً 50-75 اسب بخار از آن بیرون می کشم و ممکن است به حداکثر صد اسب بخار برسد که توسط باتری های من کمی نسبت به خود موتور ممنوع است. ما طرفدار وصل کردن یک سیم جامپر از دریچه ای هستیم که به باتری (سلونوئید) وصل می شود و فوراً به گیره بزرگتر (موتور) متصل می شود. خوشبختانه، اگر راننده نتواند شوک و هیبت نیروگاه B&G را تحمل کند، یک کلید کش برای موتور وجود دارد. با وجود همه چیز، جز استفاده از یک قیچی نمی توانید خیلی کوچکتر از اینها شوید. اگر به دنبال یک ماشین چمن زنی قدرتمند و بادوام هستید که مؤسسه مالی را خراب نکند، نمی توانید ZT Avenger را نامناسب کنید.

عرض خرد کردن بسیار مهم است. هر چه ماشین چمن زنی بتواند دنیای وسیع تری را پایین بیاورد، تعداد معبرهای کمتری باید چمن خود را مرتب کنید. گاز معمولاً سنگین‌تر و پر سر و صداتر از برق است، اما برای خرد کردن از طریق درهم پیچیده‌های علف‌های هرز و برس بهتر است. لودر جلویی، یا به سادگی یک لودر، معمولاً در ساخت و ساز استفاده می شود، اما در اطراف مزرعه نیز برای انتقال مواد سنگین در مقیاس بزرگ مانند خاک، کود، سنگ یا بدون چیز دیگری مفید است. شما نمی خواهید از منابع معمولی برای ایجاد مزیت خود استفاده کنید.

هر زمان که لبه می‌زنید، تیغه را بین نیش پیاده‌رو یا جاده و چمن صاف کنید. وقتی این ماشین چمن زنی را بررسی کردم، شوکه شدم که چقدر خوب اجرا می شود، حتی روی چمن خیس هم مشکلی نداشت و زمین جمع آوری نیز نسبتاً مؤثر عمل می کند. خاک و سنگ ها با یک الک فیلتر می شوند و سیب زمینی ها همه به یک سطل دسته جمعی منتقل می شوند. این اطلاعات باید در برنامه های شما گنجانده شود، اما اگر اینطور نیست، می توانید همزمان با انتخاب پیچ و مهره ها، یک مته را انتخاب کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد میز کار و موضوعات مرتبط، مطمئن شوید که به پیوندهای صفحه وب بعدی نگاهی بیندازید. برخی از بهترین مارک های موجود در بازار در این زمان عبارتند از: John Deere، Cub Cadet و Husqvarna. سطح گاز را بررسی کنید – مطمئن شوید که در ماشین چمن زنی سوخت وجود دارد. اگر برف دم شما دارای موتور چهار چرخه است، معمولا درجه روغن را تست کنید و پس از هر 25 ساعت استفاده، میل لنگ را تخلیه و دوباره پر کنید. قبل از اینکه بر روی ماشین چمن زنی، موبر یا دمنده برگ برای خود تعیین کنید، حتماً باید اشیاء زیر زبانه Clearance را مطالعه کنید. آیا بیمه شامل هزینه حمل یک دمنده برگ یا هر ماشین باغبانی دیگری می شود؟ به عنوان مثال، یک میز کار طراحی شده برای ساخت وسایل می تواند کاملاً متفاوت از میز کاری باشد که برای باغبانی استفاده می شود. برای مثال، یک ماشین چمن زنی برقی ارزان تر، ممکن است بدون باتری یا شارژر عرضه شود. الیزابت کوهن، دکترای روانشناس بالینی در نیویورک، می گوید: «والدین ماشین چمن زنی متفاوت هستند، زیرا تمرکز آنها بر پیش بینی مشکلی است که کودک ممکن است به آن نیاز داشته باشد، تا حدی نسبت به جهش در هنگام بروز مشکل. شهر.

سپس آن دسته از شرکت ها هستند که ممکن است هر ساعت به ملک شما بیایند. فولاد حتی ممکن است در نهایت زنگ بزند. سنگفرش های فولادی یا آلومینیومی به طور موثر مقاومت می کنند، بنابراین نیازی به تعویض مکرر آنها نخواهید داشت. علاوه بر همان اقدامات قدیمی همراه با نمایش‌های دامداری، توانایی‌های روستایی، نمایش خانگی دلپذیر سگ‌ها و مسابقه چمن‌زنی، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها هفتادمین سالگرد تاج‌گذاری ملکه الیزابت دوم را در آستانه جشن‌های رسمی بریتانیا از 2 تا 5 ژوئن برگزار کردند. ممکن است سیستم الکتریکی ماشین چمن زنی و استفاده از شارژر باتری ماشین چمن زنی را زیر سوال ببرید. همچنین قابلیت های ماشین چمن زنی را در نظر بگیرید.

شما تا زمانی که حرفه ای نشده اید یا توصیه می شود که کارهای سختی را انجام دهید، یک لبه پرهزینه نمی خواهید. معمولاً آنها رایگان هستند زیرا صاحبان فروشگاه فرض می کنند که شما تمام قطعات مورد نیاز برای ساخت میز کار خود را از خرده فروش آنها خریداری خواهید کرد. اگر خودتان بسازید، ممکن است آماده باشید تا هر چیز کوچکی را از ارتفاع، عرض و عمق تا اینکه آیا می‌خواهید آن را لکه دار کنید یا رنگ کنید یا نه، پیدا کنید. هنگامی که متوجه شدید، ممکن است بخواهید عمق نیمکت خود را نیز تعیین کنید. اگر می‌خواهید بدون صرف هزینه برای اجاره یک منظره‌ساز، اطلاعات تکمیلی چمن خود را فراهم کنید، ممکن است بخواهید تحلیلی انجام دهید. یا، اگر مایلید مقداری پول نقد اضافی خرج کنید، می‌توانید منظره‌ساز آگاه را استخدام کنید تا نتایجی را که می‌خواهید به شما ارائه دهد (لبه باید در بسته مشترک شرکت‌های مراقبت از چمن گنجانده شود). این ممکن است با چند محاسبات جزئی و کمی برنامه ریزی اضافی انجام شود. فاکتور مهمی که باید هنگام برنامه ریزی میز کار خود در نظر بگیرید، فضا است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دستگاه علف زن در ویترین نت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما