چگونه رسیدگی به هر لایک اینستاگرام چالش با سهولت استفاده این نکات

  1. گذاشتن عکس از صورت شخص استفاده کننده
  2. سرعت عالی بارگذاری وب سایت
  3. هنگام خرید سفارش آیدی اینستاگرام خود را تغییر ندهید
  4. عدم حساسیت الگوریتم اینستاگرام
  5. خرید فالوور برای چه پیجهایی مناسب است
  6. از هشتگ ها در پست های خود استفاده کنید
  7. فروش ایمپرشن اینستاگرام

وقتی برای پیج خود فالوور میخرید، اگر نتوانید همزمان نرخ تعامل پیج را هم مدیریت کنید، به احتمال زیاد با جریمۀ اینستاگرام مواجه خواهید شد. اگر فالوور اینستاگرام میخرید، حتما این 4 کار را انجام دهید! برای مثال اگر 8K فالوور واقعی دارید، میتوانید با خرید 2K فالوور کمی تعداد آنها را افزایش دهید و سپس با تولید محتوا افت نرخ تعامل را جبران کنید. همانطور که کمی قبل تر گفتیم سایت هرمکس از ابتدایی ترین سایت هایی است که در این عرصه شروع به ارائه خدمات کرد. همین که کمی صفحۀ اکسپلور را اسکرول کنید، کلی پیجهای محتوایی و فروشگاهی خواهید دید که در زمینۀ مخصوص خود مشغول به فعالیت هستند. با افزایش تعداد فالوورهای واقعی ارزان پیج شما تعداد بازدید، لایک، کامنت و به صورت کلی نرخ تعامل پیج شما افزایش پیدا می کنید. الگوریتم اینستاگرام دارای قوانین خاص خودش را دارد و یکی از مهم ترین قوانین میزان نرخ تعامل کاربران یک پیج است که اگر نباشد، اینستاگرام کاربران آن پیج را فیک تشخیص داده وبه مرور آسیب های جدی حتی مسدود شدن پیج خواهد شد. هر چند که هرچه سرعت فعالیت ها پایین باشد احتمال مسدود شدن اکانت شما نیز پایین می آید.

  • بازدید اینستاگرام ( پست، استوری، IGTV، لایو)
  • خرید فالوور فیک ارزان
  • ۱M یعنی ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ فالوور
  • خرید فالوور خارجی اینستاگرام برای پیج های تازه
  • تایید کردن حساب کاربری اینستاگرام به وسیله ایمیل
  • کاربرانی که علاقه به معروفیت و شناخته شدن دارند

مثلا چند درصد از افرادی که ربات از راه های مختلف با آن ها در تعامل بوده است به فالوور تبدیل شده اند. پیجهای فیک همانطور که از نامشان پیداست، واقعی نیستند؛ پس نمیتوانند مثل افراد عادی پستهای شما را لایک کنند، برای آنها کامنت بگذارند، استوریها را ریپلای بزنند و … زمانی که شما اقدام به خرید فالوور می نمایید ، قطعا به دنبال خرید فالوور واقعی هستید و تمایل ندارید افراد غیر واقعی و یا نیمه واقعی پیج شما را فالو کنند.

دوم اینکه فالوور لایک زن معنیش این نیست که فالوور ها استوری سین میکنند! چون خرید فالوور اینستاگرام به تنهایی برای رشد پیج کافی نیست! البته فالوور داشتن به رشد سریعتر پیج شما کمک میکند و میتوانید در زمان کوتاهتری موفق شوید. این وبسایت از فالوورهایی با بالاترین کیفیت استفاده میکند و سیستمهای افزایش فالوور آن همواره توسط گروهی از کارشناسان بازاریابی رسانههای اجتماعی نظارت میشود. در دنیای روانشناسی چیزی به اسم social proof یا تایید اجتماعی وجود دارد. مردم زمانی که میبینند شما فالور های زیادی دارید ترغیب می شوند شما را دنبال کنند تا ببینند چه چیزی در مورد عکس های شما جالب است. قبل از این که نقش خرید فالوور را در راهیابی پستهای پیج به اکسپلور اینستاگرام بررسی کنیم، لازم است بدانیم که چه چیزی باعث میشود که یک پست به این صفحه راه پیدا کند. چه تعداد لایک انجام شده، چه تعداد فالو انجام شده است و چه تعداد کامنت زیر پست ها درج شده است. یا مثلا چه کامنت هایی را کی و کجا باید زیر چه پست هایی بنویسد. به چه دلیل فالوور میکس بخریم؟

خرید فالوور اینستاگرام

استفاده از روشهای دیگر برای افزایش تعداد فالوورها مانند دنبال کردن حسابهای دیگر به این امید که آنها را دنبال کنند یا پرداخت هزینه برای تبلیغات در ازای فرصت کوچکی که باعث ایجاد فعالیت بیشتر شود، میتواند زمانبر و کمتر مؤثر باشد. خرید فالوور بیشتر به درد پیج های تبلیغاتی می خورد. در این شرایط خرید فالوور های فیک اصلا به دردتان نمی خورد. همانطور که اشاره کردم خرید فالوور فقط به درد ادعا کردن و افزایش اعتبار پیج شما در اینستاگرام می خورد. چرا که اکنون تعداد فالوورهای شما بیشتر شده و تعامل صورت گرفته نسبت به آن کاهش یافته است. سوم اینکه اگر بین پست هایی که میگذارید بیش از مت معینی ( معمولا یک یا دو هفته) فاصله بیوفته خاصیت لایک زن بودن فالوور ها از بین میره پس این نوع فالوور بیشتر به درد پیج فعال اینستاگرام میخوره! در این قابلیت کاربران میتوانند یک پست را به صورت مشترک در دو پیج منتشر کنند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با منبع وب سایت خود باشید.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما