یک اشتباه مرگبار در ساخت افزونه وردپرس کشف شد و چگونه از آن اجتناب کنیم

الان میخوام بگم که آموزش مناسب هست و خوبه، نقدی که من دارم اینه که به روز رسانی بشه، یه چیزایی رو دوباره بررسی کنید، و این که ادیت بهتری بزنید، سرعت خیلی کمه، البته میدونم که این سرعت برای عموم تنظیم شده، اگر میشد یه فصل بندی محتوا توی قالب متن با کمی توضیح ارایه بشه که عالی بود، مثلا با پاور پوینت. دوره مال سال ۹۴ هست و قطعا نسبت به دوره های جدید قابل مقایسه از همه لحاظ و به خصوص ادیت نیست. سلام. من اون روزی که کامنت منفی گذاشتم واقعا بدم اومد از سطح آموزش، خیلی نا مرتب بود، خیلی بی نظم بود. من میخام یک سایت فروش فایل های دیجیتال راه اندازی کنم،تو این اموزش درباره فروشگاه هم چیزی گفته شده؟

در اینجا میتونی یاد بگیری چطور یک کسبوکار اینترنتی را از صفر راه بندازی و مدیریت کنی. ملاک قرارگیری قالب های معرفی شده، تعداد خرید،سئو ، رضایت بسیار بالا خریداران و از مهم تر انعطاف بودن آن ها است. برای اینکه افراد با شما آشنا بشن میتونین در شبکههای اجتماعی نوع کسبوکار خودتون رو معرفی کنین یا در سایتهایی مانند پونیشا پروژههایی را قبول کنین تا افراد بیشتری رو جذب کنید. چراکه وردپرس به دلیل انعطافپذیری بالا، امنیت بالا، پایین بودن هزینه برای خرید قالب و افزونه و وجود منابع عظیم آموزشی که داره و با استفاده از افزونهها و قالبهای گوناگون که در اختیارتون قرار میده امکان ساخت هر نوع وبسایت فروشگاهی، خبری، تکنولوژی، شرکتی، نمونه کار و… امروزه هرکسی که دستی در فضایی مجازی داره و با سایت و فضای مجازی کار کرده، تمایل به راهاندازی کسبوکار اینترنتی داره. افراد زیادی تمایل دارن وارد بازار کار وردپرس شده و اقدام به کسب درآمد از وردپرس کنن. شما می توانید دوره های جامع آموزش php را نیز مشاهده کرده و در صورت تمایل در دوره های شرکت کنید. از طرف دیگر، اگر از SFTP برای ساخت افزونه وردپرسی استفاده کرده اید، می توانید همین کار را با کلیک راست بر روی پوشه و انتخاب گزینه Download انجام دهید.

تشخیص نام کاربری شما حتی اگر آن را تغییر دهید برای هکرها بسیار ساده است، یکی از کارهای حرفه ای که می توانید انجام دهید ساخت یک حساب کاربری جدید با دسترسی نویسنده یا ویرایشگر می باشد و شما باید از طریق آن حساب مطالب خود را منتشر کنید. اما این پلاگین ها ممکنه نتونه نیاز بعضی از کاربرها رو رفع کنه. سلام آیا این دوره پیش نیاز یی هم داره ؟ وردپرس افزونه های زیادی داره که شامل افزونه های رایگان و غیر رایگان میشه. در صورتی که استفاده از سیستم مدیریت محتوا به صورت عمومی تری خواهد بود و شرکت توسعه دهنده مجبور است تا پشتیبانی خود را به نحو احسنت انجام دهد در غیر این صورت محبوبیت شرکت سازنده CMS به سرعت از بین خواهد رفت زیرا افراد زیادی که از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند متضرر خواهند شد. در کنارش هم برای برگشت از درگاه میتونین یه کد کوتاه و یه برگه دیگه داشته باشید که نتیجه برگشت از درگاه که یا میتونه ناموفق باشه و یا پرداخت موفق و نمایش اطلاعات خرید موفق و نمایش محصول.

کوئری بگیرید و نمایش بدین. پاسخ ساده است: در دوره 6 ساعته آموزش وردپرس شرکت کنید تا طراحی سایت با وردپرس را یاد بگیرید و درآمد زایی خود را آغاز کنید. سلام استاد.میخواستم بدونم برای شروع طراحی قالب و افزونه نویسی و کلا برنامه نویسی وردپرس تا چه حدی باید به کار با وردپرس تسلط داشته باشیم؟ یعنی کلا توی دوره افزونه نویسی برای وردپرس من به پی اچ پی نیاز ندارم ؟ یک فایل PHP توی این دایرکتوری بسازید بهتره هم اسم پوشه باشه. فعلا متأسفانه توی برنامه ای که دارم براش از ضبطش خیلی دورم. درسته که در بالا اشاره کردیم که تغییر قالب وردپرس بسیار راحت است اما قبل از اینکه اقدام به تغییر قالب سایت خود کنید نیاز دارید برخی موارد را رعایت کنید. چون امکانات آن به قدری بالاست و تا زمانی که از آن استفاده نکنید به قدرت آن پی نخواهید بود.قالب بروکلین وردپرس توسط United Themes توسعه دهندگان آلمانی ساخته است.

پس میشه گفت کسب درآمد از وردپرس گزینه مطلوب و قابل قبولیه. شاید براتون سؤال باشه، حالا که ما کاربران وردپرسی هستیم، چطور میتونیم کسب درآمد از وردپرس داشته باشیم؟ کسب درآمد از طریق وردپرس امروزه یکی از محبوبترین کسبوکارهای اینترنتیه. Extra Theme یکی دیگر از محبوبترین پوسته های وردپرس است. شما با استفاده از اون میتونین بدون بلد بودن حتی یک خط کد، یه گزینه جدید به سایت خودتون اضافه کنین . سال ضبط دوره ۲۰۱۶ هست و ۶ سال داره میگذره حتی یک آپدیت هم داده نشده با اینکه توابع وردپرس بسیار عوض شده و در نسخه های جدید توابع جدیدی اضافه شده؟

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سفارش طراحی قالب اختصاصی وردپرس لطفا از صفحه ما بخواهید.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما