5 روش مد روز برای بهبود در چاپ

یک عکس لیوان کوچک از سگ یا گربه ناز شما و چاپ پنجه کوچک شما در جای امضا، قلب هر افسر گمرکی را گرم می کند. به عنوان مثال، یک کوپه تجاری سلطنتی که در سال 1942 کمی بیش از 1000 دلار قیمت داشت، در سال 46 بیش از 1400 دلار بود. دهه 54 هنوز کمی "روشن تر" بود. امروز هم خوب به نظر می رسند. پزشکی قانونی کامپیوتر یک شغل خوب برای افرادی است که به رایانه علاقه دارند و تمایل به کمک به حل جرایم دارند.

بسیاری از ما معتقدیم که تسلط بسیار خوبی بر این فرآیند داریم، و شایعات حاکی از آن است که مجرمان با استفاده از نکاتی که از این برنامه‌ها درباره پزشکی قانونی دریافت می‌کنند، به افراد خوب حمله می‌کنند. یک ظاهر طراحی محافظه کارانه، صدای ساخت و ساز، ارزش خوب باقی ماند. این بخش با وجود بهبود حجم نزدیک به 72500 – و استایل زیبای جدید ری دیتریش، در سال 1939 به جایگاه یازدهم سقوط کرد. دوم، بخش کرایسلر در سال‌های 1935 و 36 بر روی شش و هشت‌ها «Airstream» متعارف‌تر جمع‌آوری کرد. رویال و ویندزور سیکس سوار یک شاسی ۱۲۲.۵ اینچی شدند (۱۳۹. 5 برای خودروهای سدان و لیموزین هشت صندلی). C-23 Imperial 125 اینچی شامل کوپه‌ها و سدان‌های نیویورکر و یک بند ساراتوگاس بود. نیویورکر 280 اسب بخار قدرت را از طریق 354 همی خسته کننده ارائه کرد. هشت مدل اکنون 135 تا 143 اسب بخار قدرت دارند و شش مدل 108 یا 112 اسب بخار قدرت دارند.

این خودرو که با طراحی داخلی رنگی متمایز شده بود، تنها به عنوان یک سدان چهار در عرضه شد (یک کوپه تجاری در نظر گرفته شده بود، اما شک وجود دارد که هیچ کدام از آنها تولید شده باشد). علیرغم تراکم پایین تر که اجازه استفاده از سوخت با اکتان کمتر را نسبت به سایر V-8های سوپاپ بالای پس از جنگ می داد، Hemi قدرت بسیار بیشتری را برای یک جابجایی مشخص تولید می کرد. مدل‌های 56 حتی بهتر به نظر می‌رسند – برای یک دوره‌ای لیفت بسیار نادر – و قدرت بیشتری ارائه می‌دهند. یک فیس لیفت بزرگ با پیچاندن میله‌های جلوپنجره افقی در اطراف گلگیرهای جلو، ظاهر نرم‌تری برای سال ۴۲ به دست آورد.

این خودروها از گلگیرهای روشن کمتری استفاده می‌کردند، اما از جلوپنجره‌ای جدید استفاده می‌کردند – یکی از براق‌ترین چهره‌های دیترویت. اما Hemi برای از دست دادن خیلی خوب بود، و در ماشین های عضلانی متوسط ​​بزرگ هایلند پارک در دهه 60 باز می گشت. بنابراین واقعا، چیپس واقعا برای شما خوب است. هنگامی که تراشه ها به سمت بالا فشار داده می شوند، کپسول ها را سفید نشان می دهند. هنگامی که آنها به پایین کشیده می شوند، بیننده فقط جوهر تیره را می بیند. تراشه های مختلف روی برد شامل پردازنده، حافظه، رابط USB و رابط صفحه نمایش لمسی است. برخی از اسکنرها دارای کابل USB برای اتصالات کامپیوتری نیز هستند. خوشبختانه، پررونق‌ها برای بهره‌مندی از فناوری‌های جدید در موقعیت خوبی قرار گرفته‌اند که در سال‌های آینده برای آنها آسان‌تر می‌شود که در جای خود پیر شوند و استقلال شخصی را گسترش دهند و در خانه‌های خود بمانند.

سپس، Hemi خریداران کمتری برای این شش نفر باقی گذاشت: بیش از 100000 در سال 1950، اما تنها حدود 45000 تا سال 54. بخش کرایسلر در سال های قبل از جنگ به خوبی عمل کرد و با بیش از 92000 دستگاه در سال 1940 به جایگاه دهم رسید و در سال 41 با نزدیک به 162000 دستگاه به رتبه هشتم رسید. بیشتر این مدیون طیف وسیعی از مدل‌ها و قیمت‌ها بود. تورم پس از جنگ قیمت ها را به طور چشمگیری افزایش داد. اگر از WEP استفاده می کنید، می توانید پروتکل یکپارچگی کلید زمانی (TKIP) را به سیستم عامل خود اضافه کنید. «Superfinish» که به فهرست اولین‌های مهندسی کرایسلر اضافه شد، یک فرآیند جدید از قطعات آینه‌کاری موتور و شاسی برای به حداقل رساندن اصطکاک بود. کرایسلر خود سدان‌های رسمی سفارشی ساخت و AJ Eights با Traveler، New Yorker و Saratoga جدید با دهانه 128.5 اینچی (دو مورد آخر نیز سدان‌های رسمی ارائه می‌کردند) شروع به کار کرد.

این خودرو که نیوپورت نام داشت، به‌عنوان Windsor، New Yorker و Town & Country (آخرینی که جایگزین کانورتیبل) شد، عرضه شد. واگن‌های تاون و کانتری، ویندزور و نیویورکر، 6 نفر بودند، اما از سال 1958 به بعد می‌توانستند 9 نفر را از طریق یک صندلی جدید و اختیاری رو به عقب نگه دارند. چندین نام آشنای مدل برای سال 1939 تعظیم کردند: ویندزور (به عنوان زیر مجموعه سلطنتی)، نیویورکر، و ساراتوگا. مزیت این لیست ها این است که یک فروشنده می تواند با چند صد دلار به هزاران نام و شماره دسترسی فوری داشته باشد. از نام‌های ساده برای برخی ویژگی‌های مطلوب استفاده می‌شود: «سواری در سطح ایمنی»، کمک فنرهای «هیدرا لیزر»، چرخ‌های «رینگ ایمنی»، فیلتر روغن «فول جریان»، لنت‌های ترمز «باند چرخه». در سال‌های 1946-1948، درهام یک لیموزین شهری کرون امپریال، و همچنین چندین نمونه منحصربه‌فرد مانند یک فایتون امپریال دولابه و یک کوپه نیویورکر که شبیه لینکلن کانتیننتال با قسمت جلویی کرایسلر بود، ارائه کرد. تکالیف بدنه و سری نیز ثابت ماندند، اگرچه 1953-1954 یک خط سفارشی امپریال احیا شده با سدان و لیموزین در فاصله بین دو محور 133.5 اینچی به همراه نیوپورت با طول استاندارد به ارمغان آورد. فقط تغییرات جزئیات برای سال 1947 رخ داد: تزئینات گلگیر، چرخ‌ها/کلاهک‌ها، رنگ‌ها، کاربراتوری، ابزارآلات، به‌علاوه لاستیک‌های کم‌فشار Goodyear "Super Cushion".

موجود در هر سری، دارای پشت بام بدون پنجره‌های جانبی، به‌علاوه درب‌های جلویی به جای درهای عقب لولایی بود. ویندزورهای استاندارد و دلوکس و نیویورکی‌ها سپس تا سال 1955 به «نگاه صد میلیون دلاری» ادامه دادند. دومی به تازگی به عنوان یک ساخت جداگانه به بازار عرضه شد. در صدر خط C-24 سفارشی امپریال قرار داشت: دو سدان بلند و یک لیموزین با فاصله بین دو محور 144 اینچی. همه مدل‌های هشت سیلندر از یک نیروگاه 323.5 سیدی استفاده می‌کردند که بسته به مدل، 130 تا 138 اسب بخار قدرت داشت. سپس C-300 قدرتمند خود کرایسلر در سال 1955 آمد که همی را با قدرت 300 اسب بخار بسته بندی می کرد — بیشترین عرضه شده در یک تولید معمولی ایالات متحده

در سال 1940 دو خودروی نمایشی برجسته از LeBaron (که در آن زمان متعلق به Briggs Manufacturing، تامین کننده قدیمی بدنه کرایسلر بود) ظاهر شدند. از هر کدام شش عدد ساخته شد. T&C دیگر نیازی به زرق و برق بخشیدن به گروهی از خودروهای بی زرق و برق مانند اوایل دوره پس از جنگ نداشت. استایل و مهندسی به سرعت بهبود یافت و اتومبیل‌های سرکش L در سال 1950 تا اواسط دهه جای خود را به ماشین‌های هیجان‌انگیز با عملکرد بالا دادند. اکثر کرایسلرهای 1937 و تمام سال‌های 38 دارای سبکی انتقالی از دوره «مدرسه سیب‌زمینی» بودند که مشبک‌های بشکه‌ای، گلگیرهای گرد و چراغ‌های جلوی نوع غلاف را حمل می‌کردند. آن باله‌ها که در سال 55 به‌عنوان تکه‌آهن به نمایش درآمدند، کار ویرجیل ام. اکسنر بود که در سال 1949 از Studebaker به عنوان مدیر استایل شرکتی آمد..

به طور کلی، کرایسلرهای سال 49 پرآذین بودند، با جلوپنجره‌های عظیم کرومی، آثار درخشان برجسته در جاهای دیگر، و چراغ‌های عمودی عجیب عقب به جز کراون امپریال (که از وسایل پرزرق و برق در امان بودند). فاصله محورها برای تمام کرایسلرهای 41 به غیر از کراون امپریال ها یک اینچ کاهش یافته است. البته، Hemi برای کرایسلرهای بسیار داغ در دهه 50 ساخته شد. این خودرو مجدداً در همی 295 اسب بخاری و 354 سیدی خود، عملکرد برتری را ارائه کرد. افزایش روزنه شش را به 250.6 cid و 120 اسب بخار رساند. هشت سیلندر فقط در نسخه 140 اسب بخاری ارائه شد. در محدوده 400 تا 600 دلار، می توانید انتظار داشته باشید که دوربین هایی با رزولوشن بین 8 تا 12 مگاپیکسل پیدا کنید. یک هیبریدی جالب در سال 1938، New York Special بود که شاسی سلطنتی 119 اینچی جدید سال را با شاسی بلند 298.7 سیدی امپریال ترکیب می کرد. 300C آن سال خیره کننده بود: بزرگ و قدرتمند و در عین حال ایمن و قابل کنترل — و برای اولین بار به عنوان کانورتیبل ارائه شد.

هیچکدام برای سال 57 بازنگشتند، اما سدان های سال قبل نیوپورت سقف سخت، پاسخی شتابزده به جنرال موتورز، تا دهه 70 ادامه خواهند داشت. کرایسلر وعده داده بود که یک خط کامل از T&Cهای غیر واگن شامل یک سدان دو درب بروم و حتی یک رودستر واقعی و یک کوپه هاردتاپ داشته باشد. خروجی برای مدل سال 49 به 124200 کاهش یافت و کرایسلر در رقابت صنعتی به رتبه دوازدهم سقوط کرد. اما ارزش این هزینه را داشت که حجم مدل در سال را به بیش از 150000 دستگاه افزایش داد و در نهایت ظاهر را با عملکرد برابر کرد. ثانیاً، بیشتر کتاب‌های کمیک بخشی از یک مجموعه هستند که به صورت ماهانه منتشر می‌شوند، در حالی که رمان‌های گرافیکی اغلب یک داستان در هر کتاب هستند و گاهی اوقات در چندین جلد پخش می‌شوند. Hemi تصویر کرایسلر را به شکل بزرگی جلا داد و به سرعت در سایر پلاک‌های شرکت پخش شد. در نهایت، این شرکت هشدار می دهد که از آنجایی که دستگاه قادر به پخش از طریق WiFi است، نباید از آن در نزدیکی افرادی که دارای ضربان ساز هستند استفاده شود.

4. خواندن گسترده: زمانی که چاپ طیف وسیعی از متون را در دسترس قرار داد، عادات قبلی خواندن فشرده متون از ابتدا تا پایان شروع به تغییر کرد و مردم شروع به خواندن گزیده‌های انتخابی کردند که امکان خواندن بسیار گسترده‌تر در طیف وسیع‌تری از موضوعات را فراهم می‌کرد. اکثر مردم هنگام صحبت در مورد رای گیری الکترونیکی به سیستم های DRE فکر می کنند، زیرا این سیستم های الکترونیکی اولین سیستم هایی هستند که عموم مردم با آن در تعامل هستند. بنابراین جای تعجب نیست که رونق‌ها از مزایا و ویژگی‌های تماشای فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی روی یک صفحه‌نمایش تخت بزرگ LCD یا پلاسما با صدایی که از طریق بلندگوهای صدای فراگیر سیستم‌های سرگرمی خانگی آنها پخش می‌شود، قدردانی کنند. بسیاری از برنامه‌های آموزش الکترونیکی سیستم‌های مبتنی بر وب هستند که می‌توانید با استفاده از مرورگر وب خود به آنها دسترسی داشته باشید، اگرچه ممکن است نیاز به نصب برخی فناوری‌های پشتیبانی مانند Adobe Flash یا Microsoft Silverlight داشته باشند. طراحی هایلند پارک در اوایل دهه 50 ممکن است ملایم بوده باشد، اما مهندسی آن هنوز چیزی غیر از این بود. خودروهای ایده‌آل کرایسلر ساخت غیا که از سری خودروهای ایده‌آمیز کرایسلر با طراحی اکسنر در اوایل دهه 50 تکامل یافته بودند، در فاصله بین دو محور 126 اینچی کمی طولانی‌تر، ظاهری تمیز و تهاجمی داشتند. کرایسلر برای اواخر سال 48 طراحی مجدد خط Silver Anniversary را برنامه ریزی کرد، اما با تاخیر مواجه شد.

تا سال 1959 این یک خط متوسط ​​بالا با 15 مدل از چهار سری بود. بنابراین تمام نسخه‌ها تا سال 1959 به نفع V-8های متعارف‌تر «سر گوه‌ای» کنار گذاشته شدند. پرچم‌های قرمز تقریباً مانند هر کلاهبرداری دیگری است: مراقب هزینه‌ها، تماس‌های تلفنی مداوم، فروش بالا و تاکتیک‌های فروش پرفشار باشید. او آنها را دریافت کرد، اما با کمی ضرر در جذابیت فروش. ساراتوگاز، نیویورکر، T&C کانورتیبل و یک سدان امپریال شاسی 131.5 اینچی داشتند. کرون در 145.5 باقی ماند. موتورها تا حد زیادی بدون تغییر بودند. کتاب من، به اندازه کافی شگفت‌انگیز، بسیار خوب عمل کرده است، زیرا جلد خوبی به نظر می‌رسد — جلدی واقعی جذاب دارد و فریبنده است. همه آنها در سال 1946 ساخته شدند، سه سال خوب قبل از اینکه جنرال موتورز شروع به تولید یونجه های فروش با "ماشین های کانورتیبل" کند. سدان هشت سیلندر T&C پس از سال 46 و تنها 100 نسخه حذف شد. سرنخ‌های فروش بی‌درنگ گران‌تر از سرنخ‌های فروش انتخابی هستند، زیرا آنها چند ثانیه پس از پر کردن فرم آنلاین یا نظرسنجی برای فروشندگان ارسال می‌شوند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کاربردهای چاپ دیجیتال لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما