آشنایی با روش های خرید آنتی ویروس موثر در

در دنیای امروزی که فضای مجازی به بخش زندگی ما تبدیل شده است، حفاظت از اطلاعات شخصی و دستگاه های الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است. یکی از ابزارهایی که برای این منظور استفاده می‌شود، آنتی ویروس است. اما چگونه می‌توانیم آنتی ویروسی موثر را خریداری کنیم؟ در ادامه با روش‌های خرید آنتی ویروس موثر آشنا خواهید شد.

1. پژوهش و مقایسه

اما از آنجایی که، همانطور که اشاره کردیم، بیشتر بدافزارها به طور منظم در ظاهر تغییر شکل می دهند تا شناسایی نشوند، Webroot متفاوت عمل می کند. به جای ذخیره نمونه هایی از بدافزارهای شناسایی شده در دستگاه شما، تعاریف بدافزار را در فضای ابری ذخیره می کند. این به ما امکان می‌دهد فضای کمتری اشغال کنیم، سریع‌تر اسکن کنیم و کتابخانه تهدید قوی‌تری را حفظ کنیم. شما کاربران عزیز میتوانید جهت خرید آنتی ویروس از همین صفحه وب سایت پی سی باز اقدام کنید. مرکز فروش Antivirus License، ارائه دهنده لایسنس آنتی ویروس سازمانی تحت شبکه نود 32، پادویش و کسپرسکی می باشد که با معرفی و عرضه این محصولات امنیتی معتبر امکان خرید آگاهانه با هزینه مناسب را برای شما فراهم نموده است. این مرکز عرضه کننده انواع نرم افزارهای تخصصی مقابله با تهدیدات سایبری نظیر ویروس ها و بدافزارها برای انواع کامپیوترها، تبلت ها و موبایل ها است.

قبل از خرید هر محصولی، مهم است که پژوهش کافی انجام دهید و محصولات مختلف را مقایسه کنید. برای خرید آنتی ویروس نیز این قاعده صدق می‌کند. شروع کنید با جستجو در اینترنت و مطالعه نظرات کاربران و نمراتی که آنتی ویروس‌ها در سایت‌های معتبر دریافت کرده‌اند. همچنین به دقت قابلیت‌ها، عملکرد و حفاظت از ویروس‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

Total Security Premium که یکی از جدیدترین و محبوب ترین آنتی ویروس ها می‌باشد، می توان از وارد شدن تروجان ها و ویروسی شدن فایل ها و سیستم عامل خود جلوگیری نمود. این برنامه می تواند موتورهای آنتی ویروس های Avira ،Bitdefender و QVMII برنامه ها را در کنار تکنولوژی آنلاین Cloud امنیت سازی کند. همچنین Cloud 360 به صورت Real-Time از آخرین به روز رسانی ها پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است، تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی باماسافت، صد در صد اورجینال بوده و دارای گارانتی مادام العمر و پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته می باشند.

2. توجه به نیازهای شما

از آنجا که هر فرد نیازهای خاص خود را دارد، مهم است که آنتی ویروس را براساس نیازهای خود انتخاب کنید. برخی آنتی ویروس‌ها قابلیت های پیشرفته‌ای مانند آنتی‌اسپایوئر، آنتی رانسوم‌ور و فایروال را دارند. در صورتی که برای فعالیت های آنلاین خود به این قابلیت‌ها نیاز دارید، حتماً مطمئن شوید که خریداری کرده‌اید.

AV-Test.org محصولات امنیتی را در زمینه های حفاظت، تعمیر و قابلیت – هر 3 ماه آزمایش می کند. ESET تمام الزامات را برآورده کرد و برای هر تمام سیستم عامل ها گواهینامه دریافت کرد. در وب سایت نادمارکت از مبلغ هر فروش محصول از طرف مشتری مبلغی جهت کمک به بنیاد خیره محک پرداخت می شود. که تمامی مجوزهای قانونی لازم جهت فعالیت خود را کسب کرده و سالهاست افتخار خدمات رسانی به هزاران مشتری دائمی خود را دارد. کاهش سرعت در هنگام کارکردن با سیستم، همواره سبب آزرده خاطر شدن کاربران در هنگام استفاده از سیستم بوده و برخی از آنتی ویروس ها به دلیل سنگینی حجم برنامه و به اختصاص گرفتن بخشی از منابع سیستم کاربر، موجب کندی سرعت سیستم ها می شوند. برای دانلود آموزش نصب و فعال سازی آنتی ویروس ها به صفحه آنتی ویروس مورد نظر مراجعه کنید.

3. اعتماد به وبسایت‌های معتبر

راهنمای خرید آنتی ویروس – بخش دوم

همینک نیز این فروشگاه اقدام به فروش آنتی ویروس اورجینال ای ست نود32 میکند و شما میتوانید این آنتی ویروس را به صورت اورجینال خرید نمایید. از محصولات اورجینال ای ست نود32 که میتوانید آن را خرید نمایید میتوان به فروش آنتی ویروس اورجینال ای ست اسمارت سکیوریتی یا همان نود32 اسمارت سکیوریتی و همچنین آنتی ویروس اورجینال نود32 آنتی ویروس اشاره کرد. علاوه بر این 2 آنتی ویروس محبوب ای ست نود32 که به صورت اورجینال به فروش میرسند شما میتوانید دیگر آنتی ویروس های اورجینال شرکت ای ست که در ایران با عنوان نود32 شناخته میشوند را خرید نمایید. کاربران باید آنتی ویروس اورجینال نورتون Panda را از وب سایت رسمی شرکت Panda دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس Panda قابلیت ثبت در سایت myaccount pandasecurity com را داشته باشند. کاربران باید آنتی ویروس اورجینال تراست پورت TrustPort را از وب سایت رسمی شرکت TrustPort دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس TrustPort قابلیت ثبت در سایت سازنده را دارند.

  • بسیاری از کاربران حرفه ای استفاده کننده از مک توصیه به استفاده از نرم افزارهای آنتی ویروس و همچنین روشن کردن دیواره آتش این سیستم عامل می کنند.
  • با ما همراه باشید تا نگاهی به فروشندگان فعال آنتی ویروس در ایران داشته باشیم.
  • کاربران باید آنتی ویروس اورجینال نورتون Norton را از وب سایت رسمی شرکت Norton دانلود و نصب نمایند و باید لایسنس‌های آنتی ویروس Norton قابلیت ثبت در my norton را داشته باشند.
  • در حال حاضر بیش از 1000 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور داشته و لایسنس ها بدون واسط به کاربر نهایی ارائه می شود.

وبسایت‌های بسیاری برای خرید آنتی ویروس در دسترس هستند. اما بهتر است که فقط به وبسایت‌های معتبر و قابل اعتماد رجوع کنید. این وبسایت‌ها باید گواهینامه امنیتی داشته باشند و پرداخت اینترنتی خود را از راه‌های امن انجام دهند. همچنین حتماً نظرات کاربران دیگر را در مورد خدمات وبسایت مورد نظر مطالعه کنید تا از کیفیت خدمات آن‌ها اطلاع دقیقی داشته باشید.

از صفر تا 100 خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32 ✴️ ارزان ✔️

یکی از شناخته شده ترین این آنتی ویروس‌ها، نرم افزار (ESET) است که با نام نود 32 (Node 32) نیز شناخته می‌شود. تکنولوژی Auto-Detection یکی از قابلیت‌های جدید آنتی ویروس هاست که بسیار مفید و کارساز است. آنتی ویروسی مناسب است که بلافاصله پس از متصل کردن Removable Disk ها، بتواند آن را تشخیص و پیش از استفاده‌ی کاربر، اقدام به Scanning کند. بعضی از آنتی ویروس ها این قابلیت را دارند و به محض اتصال Flash Memory، از قسمت Notification Area (کنار ساعت کامپیوتر)، پنجره ای باز می شود و از شما می خواهد که سخت افزار متصل شده را Scan کنید. این Pop-Up بسیار مناسب است زیرا اگر نباشد ممکن است کاربر فراموش کند که پیش از استفاده از سخت افزار، آن را Scan کند.

خرید آنتی ویروس

4. استفاده از آزمایشگاه‌های مستقل

بسیاری از شرکت‌های تولید کننده آنتی ویروس، آزمایشگاه‌های مستقل را برای ارزیابی عملکرد محصولات خود می‌کنند. بهتر است که قبل از خرید، نتایج آزمایشگاه‌های مستقل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنتی ویروس انتخابی شما به خوبی عمل می‌کند و برای شما مفید است.

مشاوره خرید تبلت

5. بروزرسانی منظم

کاربران همواره اطلاعات، فایل‌ها، عکس‌ها ، فیلم‌های شخصی خود و اسناد کاری بسیاری مهمی را در تلفن همراه خود ذخیره می‌کنند. با خرید از ما بهترین و سریعترین پشتیبانی را از طریق تلفن، تلگرام، ایمیل و یا تیکت پشتیبانی دریافت خواهید کرد. ◀ کاربران گرامی با توجه به اینکه سرورهای سایت در ایران قرار دارند توصیه میشود در مدتی که در سایت حضور دارید VPN خود را خاموش نگهدارید زیرا در اتصال به درگاه های بانکی نیز ممکن است دچار مشکل شوید.

آنتی ویروس‌های موثر باید به طور منظم بروزرسانی شوند تا با تشخیص ویروس‌های جدید و روش‌های جدید حملات، همگام شوند. بنابراین قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که آنتی ویروس انتخابی شما یک سیستم بروزرسانی قوی دارد.

Panda Antivirus با وجود اینکه این آنتی ویروس یکی از شکست خوردگان در قدیم است اما امسال یکی از بهترین آنتی ویروس ها خود را ارائه کرده است. پاندا یکی از بزرگترین آنتی ویروس های قدیم بود و از بهترین ویژگی ها آن می توان به تعادل رابطه ی تعاملی کاربری، امنیت آن و پایگاه های داده ی آن اشاره کرد. در حال حاضر پاندا طرفداران زیادی ندارد اما هنوز هم برای کامپیوترهای قدیمی و با سخت افزار ضعیف یکی از بهترین گزینه هاست. Norton Security این آنتی ویروس به عنوان یک میان رده قوی شناخته می شود و در آخرین نسخه خود قابلیت های خوبی را در بر میگیرد اما آپدیت آن کمی سنگین است و برای کاربران مبتدی تر گاها دردسر ساز می شود. قدرت آنتی ویروس نورتن در شناسایی ویروس ها قابل قبول است اما نیاز به سخت افزار قدرتمند برای نصب و اجرا شاید بزرگترین ایراد آن باشد. اگر زمان استفاده از برنامه شما به اتمام برسد دیگر بروزرسانی های جدید به دست شما نخواهد رسید.

از طریق پیروی از روش‌های فوق می‌توانید آنتی ویروسی موثر را برای حفاظت از دستگاه‌های الکترونیکی خود خریداری لایسنس eset endpoint antivirus کنید. به یاد داشته باشید که امنیت شخصی و حفاظت از اطلاعات شخصی بسیار مهم است و توجه ویژه‌ای نیاز دارد.

شرکت سهامی عامِ Avast، مستقر در کشور جمهوری چک، یکی از برندهای مطرح صنعت آنتی ویروس است. Avast برند AVG را در October 2016 خریداری کرد و این دو شرکت در هم ادغام شدند. ما تمام سعی خود را می کنیم که پایینترین نرخ قیمت را نسبت سایر فروشندگان، محصولات نود 32 را تحویل مشتریان دهیم. ما در مجموعه تخصصی نادمارکت جهت احترام و آسودگی خیال مشتریان تمامی محصولات را با گارانتی بازگشت وجه، تا آخرین روز ارائه میکنیم.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما