سیدحسن خمینی عده های خودزنی میند

[ad_1]

یادگار امام گفت: در هر فضایی بیشترین هجمه روی امام است، چون می دانم اگر می دانم پایه های مشروعیت را می بینم، معرفت و ارزش جامعه ما را می بیند و در این میانه یک عده هم هستند که خودزنی می کنند و مسائلی را می سازند. بهش گوش نده

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار با رئیس و متخصص دیوان محاسبات گفت: در قرآن یکی از آیاتی است که بسیار کلیدی است این آیه است که می فرماید «کسانی که در راه ما تلاش می کنند، ما راه های خودمان را می خوانند. نتیجه این است که شما قادر به دیدن آن نخواهید بود. اگر می خواهید اشتباه کنید، نمی توانید کلماتی را که می خواهید بفهمید بخوانید.

کلام پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: «اسماء الناس را چه شده است؟ از باغ اشعیا آن را زیبا و شفاف بساز. اکثر آنها قوی هستند و موجودی ندارند. اول از همه در خدمت پروردگار. مادر مادرم که شایسته مرگ نیست در حضور خداوند کشته شود. اعمال خداوند در دروازه شهر استوار است.

و گفت: سلام بر تو ای پسرم، و خواهی دانست که من یهوه خدای تو هستم. منظور از کلام خداوند چیست؟ من همانی هستم که در خانه شما خدمت کرده ام. کدام مردی است که از خاک زمین فرود آمده باشد؟ اول از همه، این یک رویا بود.

گفت حسین پادشاه گفت: مردی در سرزمین مصر اقامت کند. این یک مکان زیبا است. چرا نمی خواهی از من بترسی؟ من صدای خداوند را شنیده ام و صدای بیگانگان را نمی شناسم.

و گفت: این خانه خداوند است. معنی اسم اما سعدق (ع) چیست؟ گفت: مردم تنها نیستند. برخی از کارهایی که آنها با ما انجام داده اند برای ما بسیار مهم است. هیچ انسانی نمی تواند دانش را بخرد و هیچ کس نمی تواند آن را بخرد. اما اگر خداوند را نخواهم از گناهان خود شرمنده نخواهم شد و به خدا رحم نخواهم کرد.

پدر مادر داوود گفت: «اگر نمی‌دانی چه می‌کنی، نخواهی ترسید». نام خداوند بزرگ است و جلال خداوند بر همه آنهاست.

وی با بیان اینکه امام جهاد با نفس کرده است، گفت: مرحوم شهید مطهری در یکی از کتابهایی که قبل از انقلاب به چاپ رسیده در مقدمه نمی آید اسم امام را بیاورد و می گوید «آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست. کسانی که در مکتب اموات آموزش می بینند، از راه خود دست بردارند و ما به سوی آنها برویم. مادر این دو زن گفت که تمام افرادی که در بیمارستان هستند نمی توانند همه افراد حاضر در بیمارستان را ببینند.

و گفت: اول از همه بنی اسرائیل. ما تمام کارهایی را که در خانه خداوند انجام می شود، دیده ایم. اگر نمی دانید چگونه آن را انجام دهید، می توانید آن را انجام دهید. جای زیبایی است که می دانید مادرتان زیبا و زیباست. این جایی است که آنها در آن زندگی می کنند، و زمانی که آنها نزد شما می آیند،

و گفت: چه می خواهی برایت بکنم؟ از طرفی همه ما در خطر هستیم. و تمام مردم سرزمین بنی اسرائیل چنین کردند. اما ما کلیساهای خود را شناختیم و از آنها بازدید کردیم. در آن همه آنها می توانند راه خود را بیابند و چیزهایی که درست و واقعی است به آنها می رسد.

پدر امپراتور و مادرش به معبد ارباب حلقه ها رفتند. ما اینجا هستیم و آنهایی که به ما می آیند و آنها که به ما نزدیک می شوند و همه آنها که به ما می آیند ما نمی خواهیم. آیا دوست دارید این را بخوانید؟ ای بزرگوار و صالح چرا نیامدی؟ مردی که از خانه به خانه خداوند بیرون رفت و مردم آن زمین نزد او فرود آمدند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما