اجاره ماشین در کیش (لیست قیمت فروردین ۱۴۰۰ + تخفیف) & رنتجو سامانه اجاره خودرو

در نهایت اگر نکاتی که در این مطلب گفته شد را به کار ببندید، میتوانید ارزانترین تور کیش را با کیفیت به نسبت قابل قبولی تهیه کنید و کیش را به عنوان یک مقصد همیشه گران از لیستتان خط نزنید. با توجه به هزینه اجاره خودروهای لوکس و گرانقیمت و ودیعه بالای این خودروها، بسیاری از افراد به دنبال ماشین اجاره ای در کیش هستند که اجاره مناسبی داشته باشد. اما با ابتکار عمل مجموعههای رزرواسیون خودرو برای اجاره ماشین ۷ نفره در کیش این مشکل بهراحتی حل شده است. قیمت اجاره ماشین در کیش با توجه به نوع خودرو ها تعیین می گردد که این قیمت ها نیز توسط اتحادیه رنت کاران مشخص شده است با این حال برای اجاره ماشین از شرکت سام سیر از 20 درصد تخفیف بهرمند می شوید. قیمت اجاره ماشین در کیش اگر خودرو معتبر و دارای مجوزهای لازم باشد، باید با قیمت مصوب رنت کاران همسان باشد و نهایتاً با تخفیفی جزئی همراه باشد. مجموعه کیش آنلاین با داشتن ماشین های متنوع جهت اجاره این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده که بتوانید با تعرفه مناسب ، گشت و گذار در جزیره زیبای کیش را با خودروی لوکس انجام دهید و از تفریح در این جزیره زیبا لذت ببرید.

اجاره ماشین در کیش

اما اگر اهل محاسبه در کارها باشید، با یک حساب سرانگشتی درباره مخارج انتقال خودرو شخصی به جزیره (با لنج و از طریق دریا یا با هواپیما و از طریق هوایی) یا پرداخت کرایههای حمل و نقل داخل شهری، بهخوبی درمییابید که اجاره خودرو در کیش تا چه حد مخارج سفر شما را کاهش خواهد داد. زمانی که فروش تور کیش آژانسهای مسافرتی به حد نصاب نمیرسد، قیمت آن را کاهش میدهند تا ظرفیت تکمیل شود. مهمترین دلیلی که سبب میشود خیلیها خرید تور کیش را ترجیح دهند، اقتصادی شدن قیمتهاست؛ زیرا آژانسهای مسافرتی خدمات پرواز و هتل را با قیمت مناسبتری تهیه میکنند و در نهایت اگر تور کیش بخرید، کفه امکانات و کیفیت بر قیمت سنگینی میکند. مدت زمان دریافت مبلغ کامل حداقل در عرض 1 ماه برگردانده میشود اما مشخص کردن این زمان به طور کامل به شرکت بستگی دارد. اجاره ماشین حتی برای طولانی مدت نیز گزینه بسیار خوبی است. برای رنت کردن ماشین در جزیره کیش و به مدت ۲۴ ساعت باید هزینهای معادل ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان و گاهی بیشتر پرداخت کنید. محدوده قیمت اجاره موتور در قشم از ۲۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است. قرار داد اجاره خودرو در کیش به چه صورت است؟

البته انتخاب مسیر زمینی هم به جای هوایی میتواند تور کیش را ارزان کند امّا اگر اهل زمینی سفر کردن، آن هم در مسیرهای طولانی نیستید، پیشنهاد میکنیم فاکتورهای دیگر را برای تهیه تور کیش ارزان بالا و پایین کنید و رنج سفر زمینی را به جان نخرید. همانطور که گفتیم کرایه کردن ماشین میتواند برای شما راحتی را به ارمغان بیاورد اما از سوی دیگر باید مسئولیتهایی مانند رانندگی ایمن، مراقبت از خودرو، آدرس یابی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را نیز در نظر داشته باشید. با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش، هم به خودتان خوش میگذرد و هم مجبور به پرداخت جریمه نمیشوید. همچنین شتاب زیادی ندارند و در نتیجه رانندگی با این موتورها کم خطر است. همانگونه که میدانید تجربه سواری گرفتن از این ماشین ها ممکن است در شهرهای دیگر ایران برای ما فراهم نباشد . همین دلیل سبب میشود تا ماشینهای لوکس خارجی باقیمت کمتری نسبت به شهرهای دیگر وارد این جزیره شوند.

و همچنین دفترچه رنت کار کیش را هم به شما بدهند.

در یک کلام این قاعده را به خاطر بسپارید: اوقاتی که مسافران کیش در حال برگشت هستند، تور کیش ارزان میشود. تور لوکس کیش به شما این امکان را میدهد که در بهترین هتلهای کیش اقامت کنید و از سواحل زیبای کیش در نزدیکی هتل بهره ببرید. توجه داشته باشید حین تحویل خودرو مدارکی مثل قرارداد رسمی اجاره ماشین در کیش و همچنین دفترچه رنت کار کیش را هم به شما بدهند. اجاره خودرو در این جزیره نیز به دو صورت بدون راننده و همراه با راننده انجام می شود که داشتن گواهینامه و سن بالای ۲۰ سال برای اجارهه به صورت بدون راننده الزامی است. فقط کافی است پس از انتخاب پرواز مورد نظر با یک کلیک ساده به راحتی و با استفاده از کارت های شتاب در هر نقطه از دنیا، پرداخت خود را به صورت ریالی انجام دهید. شما می توانید با اجاره خودرو مورد نظر خود در طول سفرتان به راحتی بدون پرداخت هزینه تاکسی در این جزیره گشت و گذار کنید. اگر جواب شما بله است باید حتماً به شما پیشنهاد دهیم در این مقاله از سوییچ کیش با ما همراه باشید.

هزینه سوخت خودرو به عهده اجاره کننده میباشد.

ولی اگر اهل گشت و گذار و تفریح هستید، پیشنهاد میکنیم تفریحات آبی کیش را از دست ندهید، چرا که تجربه این هیجانها همیشه و همه جا در دسترس نیست. امّا پیشنهاد میکنیم حتما پیش از انتخاب تور زمینی کیش، اطلاعات کافی از مبدأ تور به دست آورید و توانایی خودتان را برای گذراندن مسیر طولانی سفر، بسنجید. البته یادتان باشد که بعد از دریافت ماشین، حتما “قرارداد رسمی اجاره ماشین در کیش” و همچنین “دفترچه رنت کار کیش“ را از اجاره دهنده تحویل بگیرید. فرد اجاره کننده خودرو مسئول رانندگی و رعایت نکات ایمنی می باشد و در صورت بروز خسارت وی علاوه بر پرداخت خسارت دو برابر اجاره بهای تعیین شده را نیز باید پرداخت نماید.6. هزینه سوخت خودرو به عهده اجاره کننده میباشد. سعادت رنت اجاره خودرو در کیش با خودروهای لاکچری و هزینهای برابر با اجاره خودروهای ایرانی را فراهم کرده است. همه تورهای کیش شامل بلیط رفت و برگشت و هتل میشوند.

بلیط لحظه آخری کیش | خرید بلیط هواپیما تا 60% درصد … بر عهده فرد اجاره کننده است اما در صورت تحویل ماشین بدون صدمه، مدارک ضمانت در همان لحظه تحویل خودرو به شما برگشت داده می شود. لازم به ذکر است که شما برای اجاره ماشین در کیش، به یک قرارداد رسمی فی ما بین شرکت رنت خودرو و شخص اجاره کننده نیاز دارید تا بتوانید با خیال راحت مراحل اولیه را طی کرده و خودرو مورد نظر را رنت کنید. شاید شما خودروی اجارهای را برای یک روز نیاز داشته باشید ولی اغلب شرکتهای فعال در این حوزه دستکم اجاره 3 روزه را از شما طلب میکنند. این مشکل از نکات اجاره خودرو در کیش نیز هست! در ادامه میخواهیم از جزئیات و نکات همین بالا و پایین کردنها بگوییم که هزینه تور کیش به بودجهای که برای سفرتان در نظر گرفتهاید، نزدیک شود. بنابراین توصیه میکنیم هنگام رانندگی در کیش این نکات را بهخاطر سپرده و مراعات نمایید. بنابراین اگر در این شهرها ساکن هستید، میتوانید یا پرواز مستقیم تهیه کنید یا خودتان را به نزدیکترین شهر برسانید و از آنجا با تور کیش همراه شوید. خودروهای کمیابی که به طور معمول آنها را در زندگی روزمرهمان در هر شهر و استانی از ایران نمیبینیم.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما