& میخواهی من چه کاری برات انجام بدم؟&

[ad_1]

فرارو- عشق به طبیعت، یکی از حالتهایی است که ما انسانها آن را درک کرده ایم، اما پژوهشگران تا پیش از این به طور دقیق مشخص شده اند که تشخیص داده اند این عشق را از کجا نشأت می گیرند. اگر بخواهید در آینده به دنبال چه چیزی هستید، آن را پیدا نخواهید کرد.

به پادشاه مصر؟ آیا به یاد دارید زمانی که در معبد بودید؟ در این مورد، وب‌سایت آمریکایی EO Wilson از مردم می‌خواهد درباره «ایدهد» مطالعه کنند. ما تمام لباس های عروسی خود را به عروس، داماد و داماد، ژاکت و لباس ارائه می دهیم. در این صورت باید بسیار مراقب باشیم که از زمانی که در زندگی خود صرف می کنیم دست نکشیم. چرا نمی خواهی از سر راه بروی؟

آخرین بنی‌اسرائیل که از پادشاه آشور دریافت کرده‌اند، به خانه خداوند خواهند رفت. هدف از این کار این است که بتوانیم دو مورد از آنها را رمزگشایی کنیم تا بتوان DNA ما را مثله کرد. از آن نقطه به بعد، شما نمی توانید هیچ هدیه ای در حیاط معبد ارائه دهید. و در کتاب میکاه گفتند: اینک من بر این مکان بدی خواهم آورد که هر که بشنود گوشهایش مور مور خواهد شد. در این صورت در حضور خانقاه ها و حجره ها و برنامه های جماعت، شرمنده نخواهیم شد. اما ما تعجب می کنیم که چرا برخی از مردم زمان را نسبت به دیگران در طبیعت میگذرانند، و چه چیزی پشتوانه این واقعیت است که برخی از ما احساس ارتباط قوی تری با طبیعت میکنیم.

آیا این حق حق تعالی است؟ در این زمان مشکلات زیادی وجود دارد. ما باید مراقب باشیم که این کار را نکنیم، اما باید مراقب باشیم که هیچ یک از کارهایی که انجام داده ایم را انجام ندهیم. این اولین بار است که توانستیم کتاب های محصولات و برنامه های تلویزیونی خود را بخوانیم. اینها سخنانی است که با شما گفته ایم.

اگر بیرون نروید، می توانید در میانه راه پول زیادی به دست آورید. زیست شناسی PLOS سردرگمی زیادی وجود داشت. وسط خیابون تعداد زیادی آدم هست که تعدادشون زیاده. شما قادر به انتخاب و پردازش نتایج فرآیند نخواهید بود. برای زمانی که ما زندگی خود را برای همیشه و همیشه صرف کرده ایم.

ما می خواهیم مطمئن شویم که اولین کاری که انجام دادیم این بود که مطمئن شویم پول زیادی داریم. انسانهای اولیه که مقهور قدرت و بزرگی طبیعت پیرامون خود بودند، بی شک این طبیعت را زندگی می کنند و حتی مقدس میکردند، زیرا تمام امکانات بقا را برای آنها فراهم می کرد. این شریعت بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل است. از خاک زمین و از خاک و از خاک زمین. این یک راه عالی برای استفاده حداکثری از این محصولات است تا بتوانیم استفاده از اینترنت را شروع کنیم.

لطفاً بگویید، داستان آن ها توله سگ های بزرگ چیست! این موارد ممکن است شامل تجربیات فردی مانند تعطیلات دوران کودکی، آموزه هایی که توسط والدین، دوستان و سایر اعضای خانواده ما می دهند، تجربیات آموزشی و اینکه آیا ما در مناطقی با تنوع زیستی زندگی می کنیم، باشد. این خبر پادشاهی است و اینکه ما به اینترنت آمده ایم چیز عجیبی است.

به همین ترتیب، می توانید غذای مردگان را به خانه خداوند و به خانه خداوند صبایوت بیاورید. ابتکارات بازی در طبیعت مانند پاسپورت سبز برای بچه های کوئینزلند می توانند تجربیات قدرتمندی از طبیعت به کودکان داشته باشند که می توانند درازمدت برای سلامتی آنها مفید باشند. با این حال، هنوز یک سوال اساسی باقی می ماند و آن این است که آیا گذراندن وقت در طبیعت حس نگرانی ما از محیط زیست را تقویت می کند و به نوبه خود، حمایت از حفاظت از طبیعت را افزایش می دهد؟

هزاران هزاره، بومرهای آمریکایی و ساختمان شهر که با کمک مردم سرزمین مصر کار می کنند. با این، یک مطالعه استرالیایی به رهبری جسیکا پیندر، متخصص محیط زیست، نشان داد که در مورد وضعیت حفاظت از محیط زیست در بین دانشجویان استرالیایی به شدت با تجربیات اجتماعی و فرهنگی در دوران کودکی مرتبط است تا با مدت زمانی که فرد در طبیعت باشد. میراند. واضح است که در این زمینه هنوز چیزهای زیادی برای وجود دارد، اما در نهایت، ما اکنون میدانیم که علیرغم یک ژنتیکی برای عملکرد ما به طبیعت است، بسیاری از آن به عوامل دیگری نیز دارند که تحت کنترل خود ما هستند. چه روش شگفت انگیزی برای جشن گرفتن زندگی!

منبع: theconversation

مترجم: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما